Ik heb wat zitten spelen met de services van Windows XP SP3. Hoe krijg ik deze terug tot default waarden?

Vroeger had je daar een .reg bestand voor, en moest je gewoon daarop klikken en de defaultservices voor XP SP3 werden teruggezet. Nu kan ik de default waarden aflezen op internet en dit één per één doen. Maar vroeger heb ik een website tegengekomen waar ik gewoon een .REG bestand kon downloaden en deze met één klik op de muis de default instellingen van de XP SP3 instellingen werden toegepast op de XP SP3 sercvices. Welke website was dit ook al weer?????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo verstandig - omdat er bijna geen twee PC's zijn die dezelfde services _moeten_ draaien. Als er iets niet meer werkt: kan je vertellen wat? Misschien weet ik (of iemand anders) welke service je weer aan moet zetten.
De default-waarden zijn trouwens sowieso niet zo heel verstandig - want een aantal services die default aan staan, kan je beter uit hebben staan.